Dostępny Urząd
Na co możesz liczyć w Urzędzie jako osoba ze szczególnymi potrzebami
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu
Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami każdy organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej i samorządowej, organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sądy i trybunały, wyznacza co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim Trzebnicy należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewniania przez Urząd Miejski Trzebnica dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy;
- monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W Urzędzie Miejskim Trzebnica Koordynatorem do spraw dostępności jest p. Ewa Łapucha
Dane kontaktowe:
Ewa Łapucha
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
e- mail: ewa.lapucha@um.trzebnica.pl.,
telefon: (71) 312-06-11 wew. 297