W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Trzebnica
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
NIP: 915-16-03-770
REGON: 931935135

Urząd Miejski
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
NIP: 915-10-03-432
REGON: 000529924

tel. (+48) 71 312 06 11
e-mail: sekretariat@um.trzebnica.pl


Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Trzebnicy
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska
piętro I, pok. 88
Pl. M. J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica

Przyjmowanie wniosków – Biuro Obsługi Klienta, parter. 

Forma składania wniosków – osobiście w BOK tutejszego Urzędu, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Wnioskodawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, państwowa i samorządowa jednostka organizacyjna oraz organizacja społeczna. Wnioskodawca może działać za pomocą pełnomocnika.

Godziny przyjmowania klientów:
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Trzebnicy. 

Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami - do pobrania poniżej lub w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska, piętro I, pok. 88

Dowód wpłata należnej opłaty skarbowej w przypadku pełnomocnictwa.

Opłata skarbowa:.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa: 17 zł.
 
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie nalepki następuje w terminie ok. 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku. 

Odbiór nalepki następuje osobiście bądź drogą pocztową, w zależności od indywidualnych preferencji wnioskodawcy. 
Informacja o aktualnym etapie załatwiania sprawy - tel.  +48 71 388 81 78.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Uwagi:

Podczas składania wniosku należy okazać dowód rejestracyjny samochodu.

Wycofanie wniosku następuje poprzez złożenie pisma o wycofanie wniosku w Biurze Obsługi Klienta, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.


 

Załączniki

Powiadom znajomego