Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Środowisko, rolnictwo |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska |
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Trzebnicy
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska
piętro I, pok. 88
Pl. M. J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
Przyjmowanie wniosków – Biuro Obsługi Klienta, parter.
Forma składania wniosków – osobiście w BOK tutejszego Urzędu, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Wnioskodawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, państwowa i samorządowa jednostka organizacyjna oraz organizacja społeczna. Wnioskodawca może działać za pomocą pełnomocnika.
Godziny przyjmowania klientów:
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Trzebnicy.
Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami - do pobrania poniżej lub w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska, piętro I, pok. 88
Dowód wpłata należnej opłaty skarbowej w przypadku pełnomocnictwa.
Opłata skarbowa:.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa: 17 zł.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie nalepki następuje w terminie ok. 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.
Odbiór nalepki następuje osobiście bądź drogą pocztową, w zależności od indywidualnych preferencji wnioskodawcy.
Informacja o aktualnym etapie załatwiania sprawy - tel. +48 71 388 81 78.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Uwagi:
Podczas składania wniosku należy okazać dowód rejestracyjny samochodu.
Wycofanie wniosku następuje poprzez złożenie pisma o wycofanie wniosku w Biurze Obsługi Klienta, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.