W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Trzebnicy
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica

NIP: 915-16-03-770
REGON: 931935135

tel. (+48) 71 312 06 11
fax (+48) 71 722 78 56
kom. (+48) 693 332 720

e-mail: sekretariat@um.trzebnica.pl

www: www.trzebnica.pl
adres skrytki ePUAP Gminy Trzebnica
/1y3nd3qd5d/SkrytkaESP

Wniosek o odpis/ zmianę Rejestru Instytucji Kultury

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy kultura
Komórka odpowiedzialna Referat Kultury i Sportu

Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Trzebnicy 
Referat Kultury i Sportu
Pl. M. J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica

Przyjmowanie wniosków – Biuro Obsługi Klienta, parter. 

Forma składania wniosków – osobiście w BOK tutejszego Urzędu, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Wydawanie odpisu skróconego lub pełnego odbywa się na pisemny wniosek wszystkich zainteresowanych. 
Każdy obywatel ma prawo przeglądać księgi i akta rejestrowe od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Trzebnicy

Godziny przyjmowania klientów:
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Trzebnicy. 

Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie odpisu;
Potwierdzenie dokonania wpłaty lub przelewu

Opłata skarbowa:
Opłata wynosi 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej stronicy. Przed dokonaniem wpłaty należy ustalić w Referacie Kultury i Sportu ilość stron danego odpisu w celu wniesienia opłaty w stosownej wysokości.
Należności z tytułu opłaty skarbowej należy dokonywać na konto Gminy Trzebnica:
Bank Spółdzielczy w Trzebnicy
Nr rachunku: 73 9591 0004 2001 0000 4431 0107 
W tytule przelewu należy wpisać: Odpis z rejestru instytucji kultury – opłata skarbowa. 
 
Termin i sposób załatwienia sprawy:
14 dni od dnia złożenia wniosku.
Odpis wydaje się w formie tradycyjnej lub w postaci dokumentu  elektronicznego.
Odpis przesyła się wnioskodawcy na adres wskazany we wniosku lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniudziałalności kulturalnej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 194 ze zm.),
  • Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz.U. z 2012 r., poz.189)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.1923 ze zm.)

Tryb odwoławczy:
Brak


Załączniki

Powiadom znajomego