W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Trzebnica
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
NIP: 915-16-03-770
REGON: 931935135

Urząd Miejski
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
NIP: 915-10-03-432
REGON: 000529924

tel. (+48) 71 312 06 11
e-mail: sekretariat@um.trzebnica.pl


Wniosek o nadanie nazwy ulicy, placu i innych obiektów

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Trzebnicy 
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
piętro I, pok. 53
Pl. M. J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica

Przyjmowanie wniosków – Biuro Obsługi Klienta, parter. 
Forma składania wniosków – osobiście w BOK tutejszego Urzędu, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Wszczęcie procedury następuje na wniosek lub z urzędu.

Godziny przyjmowania klientów:
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Trzebnicy. 

Wymagane dokumenty:

Wniosek powinien zawierać:

  • wskazanie wnioskodawcy,
  • wskazanie ulicy/placu, który ma być nazwany,
  • szkic sytuacyjny z lokalizacją obiektu,
  • propozycję nazwy ulicy wraz z uzasadnieniem (między innymi: informacja o charakterze encyklopedycznym, charakterystyka, ważniejsze fakty z biografii lub historii, ze wskazaniem źródła informacji),
  • podjęcie przez radę gminy uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej wymaga uzyskania pisemnej zgody właścicieli terenów, na których jest ona zlokalizowana.

Opłat skarbowa:
Nie podlega opłatom.

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Termin realizacji wniosku uzależniony od przeprowadzenia czynności wymaganych procedurami i przepisami prawa, w tym:

  • zgromadzenia wymaganych opinii,
  • podjęcia uchwały przez Radę Miejską w Trzebnicy,
    publikacji uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych.

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.







Załączniki

Powiadom znajomego