Zgłoszenie szkody – Odszkodowania
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | zgłoszenie szkody |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Organizacyjny |
Zgłoszenie szkody w mieniu, pojeździe lub zdrowiu wyrządzone w związku z administrowaniem i utrzymaniem w nienależytym stanie dróg i chodników, do którego doszło na drogach będących w zarządzie Gminy Trzebnica należy w jak najszybszym terminie zgłosić do:
-na adres e-mail: sekretariat@um.trzebnica.pl
Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia szkody w pojeździe
- nr polisy: 1092122160 PZU, okres obowiązywania 01.03.2024 r. – 28.02.2025 r. - Formularz zgłoszenia szkody osobowej
- nr polisy: 1092122158 PZU, okres obowiązywania 01.03.2024 r. – 28.02.2025 r. - Dokumentacja fotograficzna miejsca zdarzenia z zaznaczoną bezpośrednią przyczyną szkody
- Kserokopie dowodu rejestracyjnego (jeśli dotyczy szkody w pojeździe)
- Dokumentacja lekarska (jeśli dotyczy szkody na osobie)
Uzupełniająco:
- Oświadczenie świadka
- Notatka policji
Likwidację szkody przeprowadza ubezpieczyciel PZU, odwołanie od decyzji, ubezpieczyciela również należy składać do Zarządu Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2283 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn.zm.)