W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Trzebnica
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
NIP: 915-16-03-770
REGON: 931935135

Urząd Miejski
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
NIP: 915-10-03-432
REGON: 000529924

tel. (+48) 71 312 06 11
e-mail: sekretariat@um.trzebnica.pl


Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Nazwa usługi:
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa
 
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Trzebnicy
marsz. Józefa Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
71 312 06 11
71 312 12 48
sekretariat@um.trzebnica.pl
 
Wymagane dokumenty:
zgłoszenie + rysunek lub mapka
 
Sposób załatwienia sprawy:
Uzyskanie możliwości usunięcia drzewa
 
Opłaty:
brak

Czas załatwienia sprawy:
w ciągu 21 dni - oględziny drzewa, w ciągu 14 dni od oględzin - ewentualny sprzeciw Burmistrza
 
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji o sprzeciwie w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
 
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2022 r. poz. 916 z późn. zm.)

Załączniki

Powiadom znajomego