Zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica
Zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica
Na podstawie art. 6c ust. 3c, 3e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 z późn. zm.), Burmistrz Gminy Trzebnica zawiadamia właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Trzebnica, o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy oraz zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica”.
Mając powyższe na uwadze właściciele nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, w terminie 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszego zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu gminy, mają możliwość:
1) złożenia oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem;
2) odwołania oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia.
W pisemnym oświadczeniu, o którym mowa wyżej, właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę, z którym zawarł umowę, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 2 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
Ww. oświadczenie jest skuteczne od dnia 1 stycznia 2024 r. tj. od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, i nie może być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.
Zawiadomienie zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 30 czerwca 2023 r.
Pisemne oświadczenia prosimy składać do dnia 31.08.2023 r.
Załączniki:
Oświadczenie właściciela nieruchomości niezamieszkałej o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Trzebnica, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.
Odwołanie oświadczenia właściciela nieruchomości niezamieszkałej o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Trzebnica, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia.