Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Trzebnicy
Wydział Architektury i Urbanistyki
piętro I, pok. 49
Pl. M. J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica

Przyjmowanie wniosków – Biuro Obsługi Klienta, parter. 

Forma składania wniosków – osobiście w BOK tutejszego Urzędu, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.

 
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Każdy. Wnioskodawca może działać za pomocą pełnomocnika.

 
Godziny przyjmowania klientów:
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Trzebnicy. 


Opłat skarbowa:
Wysokość opłaty skarbowej wynosi: 
- za zaświadczenie: 17 zł,
- za udzielone pełnomocnictwo: 17 zł.

 
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Prawidłowo wypełniony wniosek, złożony z kompletem danych, załatwiany jest maksymalnie w ciągu 7 dni.
Odbiór dokumentów następuje w postaci osobistego odbioru bądź droga pocztową, w zależności od wybranej formy doręczenia na wniosku. 
Informacja o aktualnym etapie załatwiania sprawy tel.  +48 71 388 81 49.


Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

 
Tryb odwoławczy:
Wnioskodawcy przysługuje zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.
Odwołanie może być wniesione:
- na piśmie złożone w Biurze Obsługi Klienta tutejszego Urzędu,
- za pomocą telefaksu,
- za pomocą tradycyjnej przesyłki pocztowej,
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.
Odwołanie od decyzji wnosi się do organu odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Gminy Trzebnica.


Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Wpłata należnej opłaty skarbowej.
Dołączenie pisemnego pełnomocnictwa

 
Uwagi:
Obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dostępne są w SIP gminy Trzebnica - https://sip.gison.pl/trzebnica.
Informacje o adresie geodezyjnym działki można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Trzebnicy przy ul. Leśnej 1.
Wycofanie wniosku następuje poprzez złożenie pisma o wycofanie wniosku w Biurze Obsługi Klienta, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap bądź złożenie takiej adnotacji na wniosku w Wydziale Architektury i Urbanistyki.


Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia do pobrania poniżej lub w Wydziale Architektury i Urbanistyki, piętro I, pok. 49.
Pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej.
Dowód zapłaty opłaty skarbowej.



Załączniki: