Zgłoszenie szkody w mieniu, pojeździe lub zdrowiu wyrządzone w związku z administrowaniem i utrzymaniem w nienależytym stanie dróg i chodników, do którego doszło na drogach będących w zarządzie Gminy Trzebnica należy w jak najszybszym terminie zgłosić do:
-na adres e-mail: sekretariat@um.trzebnica.pl


Wymagane dokumenty:

  • Formularz zgłoszenia szkody w pojeździe
    - nr polisy: 1092122160 PZU, okres obowiązywania 01.03.2024 r. – 28.02.2025 r.
  • Formularz zgłoszenia szkody osobowej
    - nr polisy: 1092122158 PZU, okres obowiązywania 01.03.2024 r. – 28.02.2025 r.
  • Dokumentacja fotograficzna miejsca zdarzenia z zaznaczoną bezpośrednią przyczyną szkody
  • Kserokopie dowodu rejestracyjnego (jeśli dotyczy szkody w pojeździe) 
  • Dokumentacja lekarska (jeśli dotyczy szkody na osobie)

Uzupełniająco:

  • Oświadczenie świadka
  • Notatka policji

Likwidację szkody przeprowadza ubezpieczyciel PZU, odwołanie od decyzji, ubezpieczyciela również należy składać do Zarządu Towarzystwa Ubezpieczeniowego.

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2283 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn.zm.)



Załączniki:

Formularz zgłoszenia szkody w pojeździe
Formularz zgłoszenia szkody osobowej