Zarządzenie nr 0050.213.2022
Burmistrza Gminy Trzebnica
z dnia 2 listopada 2022 r.
w sprawie zmiany składu osobowego Gminnej Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Trzebnicy.
Na podstawie art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r. poz. 1119 ze zm.), Burmistrz Gminy Trzebnica zarządza co następuje:
§1.
Dokonuje ze zmiany składu osobowego Gminnej Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Trzebnicy, powołanej Zarządzeniem Nr 0050.89.2021 Burmistrz Gminy Trzebnica z dnia 10 maja 2021 r., poprzez powołanie do jej składu nowego członka - Pani Sylwii Urbańczyk.
§2.
Skład Gminnej Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Trzebnicy "Komisja" po uwzględnieniu zmian, o których mowa w §1 stanowią następujące osoby:
1. Beata Iżewska - przewodnicząca
2. Barbara Jezierska - sekretarz
3. Anna Cisak
4. Barbara Jachimowska
5. Ewa Pęczkowska
6. Elżbieta Nowak
7. Aleksandra Janik
8. Sylwia Urbańczyk
9. Sławomir Jaworowski
§3.
Komisja wykonuje zadania wynikające z ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz innych przepisów.
§4.
Członkowie Komisji sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji.
§5.
Traci moc Nr 0050.89.2021 Burmistrza Gminy Trzebnica z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Gminy Trzebnica.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Otrzymują:
1. Przewodniczący Komisji
2. Skarbnik Gminy Trzebnica