Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Trzebnicy
Wydział Architektury i Urbanistyki
piętro I, pok. 49
Pl. M. J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica

Przyjmowanie wniosków – Biuro Obsługi Klienta, parter. 

Forma składania wniosków – osobiście w BOK tutejszego Urzędu, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Wnioskodawcą może być każda osoba będąca właścicielem nieruchomości wskazanej we wniosku/uwadze. Wnioskodawca może działać za pomocą pełnomocnika.

Godziny przyjmowania klientów:
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Trzebnicy. 

Opłat skarbowa:
Wysokość opłaty skarbowej wynosi: nie podlega.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa: 17 zł.

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Nie dotyczy. W przypadku zintegrowanego planu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Informacja o aktualnym etapie załatwiania sprawy - tel.  +48 71 388 81 49.

Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje. W przypadku zintegrowanego planu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Weryfikacja przeznaczenia terenu  – SIP gminy Trzebnica - https://sip.gison.pl/trzebnica lub w Wydziale Architektury i Urbanistyki, p. I, pok. 49 lub telefonicznie: +48 71 388 81 49.
Dołączenie pisemnego pełnomocnictwa.
Wpłata należnej opłaty skarbowej.
Określenie granic terenu w formie graficznej (nieobowiązkowo).

Uwagi:
Przez akt planowania przestrzennego (dalej: APP), należy rozumieć:
- plan ogólny gminy,
- miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, w tym zintegrowany plan inwestycyjny lub miejscowy plan rewitalizacji,
- uchwała ustalająca zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.

Formularz pisma dotyczącego APP dotyczy jednocześnie złożenia:
- wniosku na etapie przystąpienia do sporządzenia aktu planowania przestrzennego,
- uwagi do projektu aktu już konsultowanego,
- wniosku o sporządzenie aktu lub
- wniosku o zmianę aktu.

Identyfikator działki niezbędny do podania w pkt 7.2 wniosku oraz obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dostępne są w SIP gminy Trzebnica - https://sip.gison.pl/trzebnica

Wycofanie wniosku następuje poprzez złożenie pisma o wycofanie wniosku w Biurze Obsługi Klienta, za pomocą przesyłki pocztowej, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePuap bądź złożenie takiej adnotacji na wniosku w Wydziale Architektury i Urbanistyki.

 

Wskazówki dotyczące wypełnienia wniosku można znaleźć pod adresem strony:
https://www.gov.pl/web/zagospodarowanieprzestrzenne/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego-juz-obowiazuje


Wymagane dokumenty:
- Wypełniony wniosek - do pobrania poniżej lub w Wydziale Architektury i Urbanistyki, piętro I, pok. 49.
- Pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej.
- Dowód zapłaty opłaty skarbowej.



Załączniki: